VELOCITY
Ajaz Ahmed & Stephan Olander
„a digitális világ 7 új elve”
1. Egyszerűsíts és ismerd meg a fogyasztót
- az emberek egyszerűbbé és hatékonyabbá akarják majd tenni az életük minden területét (pl. okoskütyük, internet of things)légy fogékony az új dolgokra
- keresd olyan platformot, ahol skálázási lehetőség van
- szerezz tapasztalatokat és mérj minél több dolgot
- állj készen a változásra, de mindig csak annyival járulj valamihez, ami feltétel nélkül szükséges
2. Légy elkötelezett és készíts prototípust mielőbb
- légy agilis
- készíts prototípust, és fejleszd a visszajelzések alapján
- találd meg, mit akarnak az ügyfelek, mielőtt még ők maguk kitalálnák
3. Építs kapcsolatokat a fogyasztókkal
- kínálj kiváló szolgáltatásokat
- a legjobb reklám a kombináció (figyelemfelkeltés, kíváncsiság, intelligencia, érzelmek)
- sztorikat mesélj, élményt kínálj száraz tények helyett
4. Kemény munka nélkül nem fog menni
- bármikor jöhet egy versenytárs, aki valamit jobban csinál nálad
- gondolkodj olyan struktúrákban, ami a kreativitást erősíti
- egyszerűsítsd le a bonyolult dolgokat
5. Tiszteld az emberi természetet
- értsd meg az emberi viselkedést, vágyakat, szükségleteket
- legyen minden terméked jól használható és hasznos
- legyen technológiával összefonódott márkakommunikációd
6. Szorgalmazd a vitákat
- ha már az elején mindenki mindenbe egyetért, az azt jelenti, hogy nem volt még elég vita róla
- merj felszólalni, ha nem értesz egyet, vagy más ötleted is van
- tudd, hogy mik a szabályok, de legyél képes megváltoztatni őket, ha a csapat és a siker azt kívánja
7. Legyen valamilyen nagyobb cél
- minél több interakció van a fogyasztóval, annál jobb
- a jó vezető megtalálja és kineveli a leendőbeli vezetőket, víziót ad nekik és támogatja őket
- dolgozz őszintén és higgy az ötletedben, ezáltal még több embert tudsz magad mellé állítani