Posted on Posted in ÜZLET

VELOCITY

Ajaz Ahmed & Stephan Olander

 

„a digitális világ 7 új elve”


 

1. Egyszerűsíts és ismerd meg a fogyasztót

  • az emberek egyszerűbbé és hatékonyabbá akarják majd tenni az életük minden területét (pl. okoskütyük, internet of things)légy fogékony az új dolgokra
  • keresd olyan platformot, ahol skálázási lehetőség van
  • szerezz tapasztalatokat és mérj minél több dolgot
  • állj készen a változásra, de mindig csak annyival járulj valamihez, ami feltétel nélkül szükséges

 

2. Légy elkötelezett és készíts prototípust mielőbb

  • légy agilis
  • készíts prototípust, és fejleszd a visszajelzések alapján
  • találd meg, mit akarnak az ügyfelek, mielőtt még ők maguk kitalálnák

 

3. Építs kapcsolatokat a fogyasztókkal

  • kínálj kiváló szolgáltatásokat
  • a legjobb reklám a kombináció (figyelemfelkeltés, kíváncsiság, intelligencia, érzelmek)
  • sztorikat mesélj, élményt kínálj száraz tények helyett

 

4. Kemény munka nélkül nem fog menni

  • bármikor jöhet egy versenytárs, aki valamit jobban csinál nálad
  • gondolkodj olyan struktúrákban, ami a kreativitást erősíti
  • egyszerűsítsd le a bonyolult dolgokat

 

5. Tiszteld az emberi természetet

  • értsd meg az emberi viselkedést, vágyakat, szükségleteket
  • legyen minden terméked jól használható és hasznos
  • legyen technológiával összefonódott márkakommunikációd

 

6. Szorgalmazd a vitákat

  • ha már az elején mindenki mindenbe egyetért, az azt jelenti, hogy nem volt még elég vita róla
  • merj felszólalni, ha nem értesz egyet, vagy más ötleted is van
  • tudd, hogy mik a szabályok, de legyél képes megváltoztatni őket, ha a csapat és a siker azt kívánja

 

7. Legyen valamilyen nagyobb cél

  • minél több interakció van a fogyasztóval, annál jobb
  • a jó vezető megtalálja és kineveli a leendőbeli vezetőket, víziót ad nekik és támogatja őket
  • dolgozz őszintén és higgy az ötletedben, ezáltal még több embert tudsz magad mellé állítani