TRUST FUNNEL
Brian G. Johnson
„a bizalom fontossága az online világban”
Fókuszálj
- a már több online vállalkozással rendelkező szerző arról mesél könyvében, hogy miként lehet felépíteni egy jól működő online businesst
- végigvezeti az olvasót a szűk piaci rés megtalálásától a weboldal létrehozásán keresztül egészen az értékesítésig
- nagyon lényeges, hogy sosem fogjuk késznek érezni magunkat a vállalkozásunk nyugodt elindítására
- fontos, hogy fejben ezt el tudjuk fogadni
- az alábbiakra kell elsődlegesen fókuszálni:
- meg kell tervezni a céljainkat és az odáig vezető utat
- találd ki, hogy mikor mire akarsz fókuszálni, ne multitasking-olj
- ne hagyd, hogy mások elbizonytalanítsanak (sokszor csak az irigység beszél belőlük)
- kezdj mindig a legfontosabb teendőiddel
- alakíts ki napi rutinokat, amik segítenek a célodon maradni
A bizalom az első
- a szerző talán legfontosabb megállapítása, hogy először el kell nyerni az ügyfelek bizalmát, mert ma már e nélkül nem lehet érvényesülni a neten
- mindenképpen értéket kell adni az olvasóknak, hiszen túl sok a versenytárs manapság, csak hasznos tartalommal lehet kitűnni
- ezzel együtt az is fontos, hogy azt érezzék a téged követők, hogy fontosnak tartod őket, ezért osztasz meg velük értékes tudásokat
- kommunikálj velük gyakran, tégy fel nekik kérdéseket, minél több aktív olvasód van, annál jobb (hasznos infókat szerezhetsz tőlük, illetve ők is elköteleződnek feléd)
- ezen kívül az énmárka építése is nagyon fontos, hiszen az első benyomás mindig nagyon lényeges
- az online jelenlétnek is markánsnak és következetesnek kell lennie (könnyen megtalálható legyen pl.)
- a legjobb, ha minél több platformon elérhető vagy
- gondolkozz videókban, nagyon jó hatékonysággal lehet marketingre felhasználni