Posted on Posted in ÜZLET

TRUST FUNNEL

Brian G. Johnson

 

„a bizalom fontossága az online világban”


Fókuszálj

  • a már több online vállalkozással rendelkező szerző arról mesél könyvében, hogy miként lehet felépíteni egy jól működő online businesst
  • végigvezeti az olvasót a szűk piaci rés megtalálásától a weboldal létrehozásán keresztül egészen az értékesítésig
  • nagyon lényeges, hogy sosem fogjuk késznek érezni magunkat a vállalkozásunk nyugodt elindítására
  • fontos, hogy fejben ezt el tudjuk fogadni
  • az alábbiakra kell elsődlegesen fókuszálni:
    • meg kell tervezni a céljainkat és az odáig vezető utat
    • találd ki, hogy mikor mire akarsz fókuszálni, ne multitasking-olj
    • ne hagyd, hogy mások elbizonytalanítsanak (sokszor csak az irigység beszél belőlük)
    • kezdj mindig a legfontosabb teendőiddel
    • alakíts ki napi rutinokat, amik segítenek a célodon maradni

 

A bizalom az első

  • a szerző talán legfontosabb megállapítása, hogy először el kell nyerni az ügyfelek bizalmát, mert ma már e nélkül nem lehet érvényesülni a neten
  • mindenképpen értéket kell adni az olvasóknak, hiszen túl sok a versenytárs manapság, csak hasznos tartalommal lehet kitűnni
  • ezzel együtt az is fontos, hogy azt érezzék a téged követők, hogy fontosnak tartod őket, ezért osztasz meg velük értékes tudásokat
  • kommunikálj velük gyakran, tégy fel nekik kérdéseket, minél több aktív olvasód van, annál jobb (hasznos infókat szerezhetsz tőlük, illetve ők is elköteleződnek feléd)
  • ezen kívül az énmárka építése is nagyon fontos, hiszen az első benyomás mindig nagyon lényeges
  • az online jelenlétnek is markánsnak és következetesnek kell lennie (könnyen megtalálható legyen pl.)
  • a legjobb, ha minél több platformon elérhető vagy
  • gondolkozz videókban, nagyon jó hatékonysággal lehet marketingre felhasználni