Posted on Posted in ÜZLET

ELSŐ MILLIÓD AZ INTERNETEN

Várhegyi Tamás

 

“az internetes jövedelemszerzés módjáról”


Az online vállalkozás hatalmas szabadságot biztosít, jól felépített rendszerekkel szinte bármilyen területen gyorsan jövedelmezővé lehet tenni a céget

Az induláshoz néhány betartandó szabály:

  • csináld azt, amit szeretsz (miben vagy tehetséges? mi az, amit szabadidődben szeretsz csinálni? miben tudsz elmerülni?)
  • sose egyszeri fizetésért add el az idődet (legyen mindig sokszorosítható, skálázható a termék/szolgáltatás, amit kínálsz)
  • maximalizáld az egy órára jutó fizetésed (az időd a legdrágább értéked, szervezd ki azokat a tevékenységeket, amik miatt nem tudsz a fő pénzkereseti forrásodra fókuszálni)
  • lehetőleg automatizálj mindent (szoftverek segítségével ma már szinte bármi automatizálható)
  • időtől és helytől függetlenül dolgozz (így bárhol a világban lehetsz, a vállalkozásod nyereséges marad akkor is, ha külföldre költözöl)

Ha megvan a terület, amivel foglalkozni akarsz, akkor alaposan meg kell tervezned az indulást, mert minden a jól felépített rendszeren áll, vagy bukik

elso-milliom-kep

Az értéklétra koncepciója: egyre magasabb áron, de ezzel együtt egyre nagyobb értékű termékek értékesítesz, így folyamatosan vezeted be az érdeklődőket a VIP ügyfeleid közé

  1. kezdd ingyenes termékekkel (blogok, cikkek, letölthető tudásanyagot, stb.)
  2. adj el egy olyan alacsony árú terméket, amely magas hozzáadott értékkel rendelkezik
  3. normál áras termékeid csak azután értékesítsd, hogy végigvezetted az első két lépésen a fogyasztód
  4. kiemelt VIP termék vagy szolgáltatás kínálása az utolsó lépés, itt már személyre szabottan segíthetsz a vásárlóidnak

Jól megfogalmazott értékesítési szövegekre van szükség, ahol:

  • be kell mutatnod az alap problémát, amivel a fogyasztó rendelkezik
  • a terméked ezt hogyan tudja megoldani
  • érdemes ügyfélbeszámolókat megosztani, ami hitelt ad neked
  • vállalj garanciát a termékeidért
  • legyen egyértelmű felhívásod a vásárlásra, e nélkül sokkal kevesebb eladásra számíthatsz
  • tegyél az ajánlatodba olyan elemeket, ami miatt a fogyasztó sürgetve érzi magát (pl. csak 2 napig érhető el ilyen áron, utána drágább lesz)

Hirdetés nélkül nagyon nehéz felfuttatni a vállalkozásodat, ezért igyekezz megtalálni a legoptimálisabb platformokat (Facebook erősen ajánlott), ahol hatékonyan tudsz hirdetni

Szánj időt tartalmas cikkek írására, építs adatbázist, és használd ki a közösségi média erejét